tiistai 21. kesäkuuta 2011

Juhannusmorsian...ja varoitus!

Tulihan se valmiiksi. Kylla sen kanssa on aikaa tuhraantunutkin.
Ihan viime hetkeen asti olin varma etta paloja on mennyt hukkaan.
En ole polynimurinkaan pussia vaihtanut aikoihin, kun ajattelin
etta jos lopussa huomaan osia puuttuvan, sielta varmaan loytyy.

Ja se varoitus. Alkaa ikina ostako Chagallin maalauksia
palapeleina, niissa menee hermot! Ainakin tata oli mahdollista
koota vain paivanvalossa. Muuten hailakoista ja liukuvista
vareista ei saanut mitaan tolkkua. Masokistin touhua.

10 kommenttia:

Allu kirjoitti...

Oho, oletpa tehnyt suuren työn, uskon, että oli todella hankala.

Leena Lumi kirjoitti...

Minun sisko rakastaisi tätä haastetta. Hän tekee oikein vaikeita ja tykkää sen enempi, mitä vaikeampi.

Olet aika kärsivällinen luonne.

SaaraBee kirjoitti...

Onpas hieno. Minun kärsivällisyys ei kyllä riittäisi tuohon.

anumorchy kirjoitti...

Minulle tama on ihan mukavaa rentoutusta tyopaivan jalkeen, kun on ohjelmoinnin logiikan ja bugien jalkeen. Ainoa miinus on siina, etta palapelitkin on "istumatyota". Tyokaverillani on tekeilla 18000 palan teos!

Sirokko kirjoitti...

Näyttääkin hankalalta mutta haastavalta. Olen joskus tehnyt 2000 palan maalauksen ja siinä meni rutosti aikaa, pidin sitä olohuoneen maton alla kun ei ollut muuta tarpeeksi isoa paikkaa, imuroin vain maton päältä :) 18000 palaa, huh, siinä menisi varmaan vuosia siivoomatta.

Marja-Leena kirjoitti...

Samaa mieeltä, mutta lopputulos on hieno!

Karoliina kirjoitti...

Taytyy kylla ihastella seka lopputulosta etta karsivallisyyttasi :)

Tuula kirjoitti...

Ison tyon olet tehnyt! Onnea!

Rakastan Chagallin maalauksia ;).

*Rivqa* kirjoitti...

Hieno palapelityö.
Mä tykkään Chagallin lasimosaiikeista, oon nähnyt niitä sairaalassa - olikohan se Hadashan sairaala tai joku sinnepäin.. hmm

Satu kirjoitti...

Voi kauhea mikä homma varmaan! Minulla menee kärsivällisyys jo tavallisten tuhannen palan palapelien taivaspalojen kanssa. Nostan hattua kärsivällisyydellesi! :-)