keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Arkielaman pienia ongelmia!

Nyt olen hakenut jo viikon verran ihan yksinkertaista tuotetta kaupoista
eli hajutonta deodoranttia. Siis ei mitaan luontaiskaupan tuotetta vaan ihan tavallista
alumiinia sisaltavaa myrkkyrexonaa, kunhan vain olisi ilman mitaan hajustetta.
Vaan ei loydy! Ennen sentaan oli tarjolla Nivean ja Mumin tuotteita, nyt ei niitakaan.
On se kummaa. Mina kun olen joskus ostanut muutaman kalliin parfyymin, niin olisi
kiva jos voisin tuoksahtaa niilta, jos haluan keholleni jotain hajua, eika mitaan
imelia ja halvanoloisia deodoranttihajuja.
Onneksi olen menossa kohtapuoliin Suomeen, ja taidan tuoda sielta aika lastin
tallaisia tuotteita. Leivinpaperia ja raesokeria on jemmassa viime vuodeltakin, joten
taman vuoden maahantuonti taitaa olla isolta osin hajutonta deodoranttia!

2 kommenttia:

PW kirjoitti...

Ihan samoin ajattelen, vartalovoiteet, saippuat, pyykinpesuaineet ja deodorantit kuuluu olla hajuttomia! ;) Tuntuu valilla etta miksi ihmeessa esim tuoksuton pyykinpesuaine on niin hankala ostaa taalta?!

Ostan aina taalta lahtiessa duty-freesta 3+1 setteja deodorantteja, viimeksikin myyja luuli etta lasken leikkia kun pyysin 8 purkkia deodoranttia! Kentalla on kahta mun luottomerkkia:
Helena Rubinstein "Nudit" (jota ei ole enaan vuoteen myyty muualla Israelissa paitsi kentalla) ja Biothermin Deo Pure. Tietysti jatan ne sitten tanne odottamaan paluuta ettei niita tarvi lomalla raahata mukana.
Varmaan kalliimpia mita rexonat mutta olen siita valmis maksamaan kun tiedan etta toimii ja ei haise!

Sateenkaari kirjoitti...

Mina olen nykyaan kayttanyt juuri Nivean tuotteita, joista löytyy mietotuoksuisia, ja eivat arsyta kainaloita.
Suomesta ainakin löydat.