perjantai 7. syyskuuta 2012

Niinhan siina sitten kavi...

isanmaallisuus lensi romukoppaan ja uusi lelu ei olekaan enaa
Nokian tavaraa. Hyvin se vanha kylla kesti, kuusi ja puoli vuotta on aika hieno aika
kannykalle. Ladata  piti kerran viikossa. Tama uusi tarvii virtaa joka ilta.
Galaxy S III eiolekaan enaa mikaan puhelin vaan ihan taysi tietokone, jolla voi myos
soittaa. Nyt ei tarvi enaa tylsistya bussipysakilla tai laakarin vastaanotolla.
Aina voi pelata Angry Birdsia tai vaikka sivistya Wikipedian kautta. Navigaattori
toimii ja latasin myos hyttystenkarkoitusohjelman! Harmi kun ei ollut sita
Suomenmatkalla heinakuussa. Olisi kiva kokeilla toimiiko se. Onko kellaan
kokemusta?

Kuvassa vanha ja uusi.


5 kommenttia:

Jael kirjoitti...

Paljon onnea uuden puhelimen johdosta.Sulla on nyt mun unelmapuhelimeni!

Sateenkaari kirjoitti...

Onnea uudelle puhelimelle. Hienolta nayttaa.
Mina en ole viela lammennyt ajatukselle hankkia tuollainen puhelin. Tuntuu, etta netissa menee liiaksi aikaa kotosalla ollessa, joten en halua kayttaa nettia silloin, kun olen kotoa poissa. Mutta toisinaan varmasti olisi ihan tarviskin.

Mine kirjoitti...

Minä olen halpa tässä asiassa. Olen ostanut vain yhden kännykän vuonna -97. Sen jälkeen olen aina perinyt muiden vanhat, kun omani on kertakaikkiaan vaan hajonnut. Vihaan puhelimessa puhumista ja tekstiviestien lähettämistä. Mieluummin olisin siis ilman puhelinta.

anumorchy kirjoitti...

Yael, kiitos. Tosi nappara laite.

Sateenkaari, kiitos. Netille on kayttoa nykyaan vain aina ja aina enemman.

Mine, en minakaan mikaan puhelinfriikki ole. Mutta tuossa laitteessa on niin paljon MUITA kivoja juttuja.

Sirokko kirjoitti...

Hyttystenkarkoitusohjelma?! Enpä ole moisesta kuullut, mutta jos toimii niin johan löytyy käyttäjiä. Navigaattori ainakin on toimiva ja tarpeellinen lisä, todettu on.