keskiviikko 26. elokuuta 2015

Nettikauppaa ja miten reklamaatio pitaa hoitaa

Tilasin netista Next-kaupasta housut. Olen taalta ostanut 
aikaisemminkin teepaitoja, leggingseja ja muuta pienta.
Tosi edulliset hinnat, ilmainen postitus. Aina on toiminut hyvin ja koot
ovat olleet sopivia. Ihan reilujakin 38-kokooni. 
Israelilaiset ostavat taalta tosi paljon lasten vaatteita. Aina kun menen postiin,
pakettihyllyilla nakyy paljon Next-kaupan pussukoita. Ainakin heidan
kataloginsa kuvissa lasten vaatteet nayttavat tosi suloisilta. Tuttavien mukaan
myos ihan laadukkaita olevat. 

Mutta nyt tuli aivan liiankin  isoa kokoa minun poksyihini. Siis koko oli 38
mutta mitta ei. Pesinkin ne, ajattelin etta jos kutistuu mutta ei.

Kylla 38-koon housujen pitaisi olla vyotarosta VAHAN vahemman kuin 88 senttia. 
Tilauksen sain jo kesakuussa, mutta vasta nyt ehdin siita firmalle
postaamaan. En mitaan kummallista odottanut. 

Mutta kas, lahetin heille mailin kuvineen ihan vaan infona.
Kirjoitin etten viitsi niita edes palauttaa kun postissa jonottaminen vie
turhaa aikaa. 

Lahetin mailin noin kello 21:30. Yolla puoli kahden aikaan oli jo tullut
vastaus etta ovat kovin pahoillaan ja palauttavat rahat minulle. 
Paivaa myohemmin tuli myos Paypalin ilmoitus etta raha on tulossa 
tililleni takaisin. Eihan tassa ollut kyseessa kuin joku 15 euroa mutta 
kumminkin. Taidampa kayttaa taman rahan meidan naapurin ompelialla,
joka on isannanakin housuja fixannut. 

1 kommentti:

Jael kirjoitti...

No olipa hyvä palvelu:)